Rss

Case study: rekrutacja Drive Solutions CVT Manager dla Continental

Data publikacji: 29 grudnia 2017
Case study: rekrutacja Drive Solutions CVT Manager dla Continental

Continental, wiodąca światowa firma z branży motoryzacyjnej, specjalizująca się w oponach, układach hamulcowych, elektronice wnętrz, podwoziach i optymalizacji zużycia paliwa, zwróciła się do firmy Carpenter Consulting, o pomoc w znalezieniu kandydata na stanowisko Drive Solutions CVT (Commercial Vehicle Tires) Manager. Projekt został przeprowadzony w związku z planowanym wprowadzeniem na nowe rynki (w tym Polskę) innowacyjnego rozwiązania Continental o nazwie - Integrated Fleet Management (IFM). IFM to usługa o wartości dodanej pomagająca firmom zarządzającym flotami pojazdów ciężarowych w sytuacjach awaryjnych związanych z awariami opon. IFM to kompleksowa usługa obejmująca śledzenie i gromadzenie danych, wsparcie back-office, analitykę danych i skoordynowaną sieć techników, którzy są w stanie pomóc na miejscu w przypadku zagrożenia.

/.../ Anna Podrażka, HR Manager Continental w Polsce, podzieliła się swoimi spostrzeżeniami na temat programu oraz zaangażowania w rekrutację Carpenter Consulting: "Międzynarodowy program "Drive Solutions CVT!" to nasza inwestycja w najważniejszy atut firmy Continental - w ludzi, którzy w naszej organizacji poprowadzą zmianę jaką przejdzie Continental, przekształcając się z producenta opon do dostawcę rozwiązań. Program jest pierwszym tego rodzaju, skupia 8 osób z różnych krajów, które staną się ambasadorami rozwiązań cyfrowych. W ramach lokalnych oddziałów Continentala na świecie, kandydaci przyjmą rolę ambasadorów zmian i będą dzielić się wiedzą na temat nowej strategicznej drogi, którą jest zrozumienie możliwości i wyzwań związanych z konkretną sytuacją klienta, budować sieć i wsparcie oraz przygotowywać kolegów w oddziałach do wejścia na rynek ContiConnect. Pula "Drive Solutions CVT!" to wyjątkowa reprezentacja różnorodności zupełnie innych powodów niż płeć i narodowość. Zespół dysponuje szeroką wiedzą, w ​(Six Sigma), posiada doświadczenie marketingowe, doświadczenie w sprzedaży opon i produktów technicznych, badaniach i rozwoju, tworzeniu oprogramowania i aplikacji oraz inżynierii. Jesteśmy dumni, że Polska jest częścią tego przedsięwzięcia! Dzięki Carpenter Consulting, mamy godnego i wartościowego przedstawiciela.

Artykuł w całości można przeczytać TUTAJ.