Rss

Kandydat jak na dłoni

Data publikacji: 30 września 2013
Kandydat jak na dłoni Autor: Dorota Czerwińska, Puls Biznesu

Serwisy społecznościowe są kopalnią wiedzy na nasz temat. Dlatego chętnie zaglądają do nich head-hunterzy. Co mogą tam zobaczyć i jakie wyciągnąć wnioski? Monika Ciesielska w wywiadzie dla Pulsu Biznesu

Puls Biznesu: Jak zadbać o swój wizerunek w social mediach? Jak zainteresować sobą rekruterów?
Monika Ciesielska: Polecam wypowiadanie się na forach branżowych i prezentowanie siebie jako eksperta w danej dziedzinie. Ale trzeba to robić mądrze. Jeśli pojawiamy się bardzo często w wielu portalach, może to oznaczać, że zajmujemy się tylko tym, a nie pracą. Druga rzecz to dobrze przygotowany profil zawodowy, w którym powinny się znaleźć nie tylko nazwy stanowisk, ale również przypisane do nich obowiązki. LinkedIn i GoldenLine dają możliwość wyszukiwania osób przez słowa kluczowe. Dlatego im lepiej się przedstawimy, tym łatwiej będzie nas znaleźć.

Przeczytaj WYWIAD W CAŁOŚCI