Rss

Jaką atmosferę wnosisz do swojego miejsca pracy?

Jaką atmosferę wnosisz do swojego miejsca pracy?

17 grudnia 2014 @Maria Zemła

Istnieje kilka rzeczy, które przychodzą na myśl kiedy rozważamy co jest ważne, aby odnieść sukces w pracy. Prawdopodobnie każdy wymieniłby pracowitość, koncentrację i przykładanie się do swoich obowiązków. Do ważnych czynników należą również dobre relacje z innymi i dobra komunikacja w miejscu pracy, czy kreatywne myślenie pomagające rozwiązywać problemy i proponować innowacyjne rozwiązania. Jest jednak coś, o czym niewiele z Was teraz pomyślało, a co również naszym zdaniem może stanowić trzon pełnego sukcesu. Jest to atmosfera oraz duch jaki wprowadzasz do swojego miejsca pracy i zespołu. To bez wątpienia może być wartość dodana i coś, co może Cię wyróżniać i sprawiać, że jesteś unikatowy. Jako specjaliści od rekrutacji wiemy również, że od kwestii osobowościowych zależy często decyzja, czy otrzymasz wymarzoną pracę albo czy będziesz potrafił poprowadzić i zmotywować zespół. Warto zatem zastanowić się jaką szczególną wartość i cechę możemy wnieść do danego miejsca.