Rss

“Customer experience” w czasach niedziel już-nie-handlowych

“Customer experience” w czasach niedziel już-nie-handlowych

3 lutego 2019 @Monika Ciesielska

Niektóre rekrutacje zostają w nas na dłużej. Z różnych względów. W tym wypadku Klient trafił do mnie po sąsiedzku. Nasze firmy zlokalizowane są w warszawskim Rondo 1. Przyznał, że do tej pory współpracował z head hunterami wyspecjalizowanymi stricte w real estate, jednak tym razem potrzebował firmy, która przeczesuje również inne rynki, ponieważ stanowisko nie dotykało inwestycji, zarządzania nieruchomościami, ani leasingu, tylko marketingu. Mój profil zawodowy któregoś dnia podpowiedział mu LinkedIn (LinkedIn – dziękuję Ci za to!) i w ten sposób trafił do mnie, a właściwie do nas – do Carpenter Consulting. Dlaczego ta rekrutacja okazała się tak znacząca? O tym za chwilę.

/.../ Newbridge to wiodący na rynku inwestor i deweloper w segmencie convenience retail. Firma została założona w 2015 roku przez Rory Mepham’a i Somerston Group i w ciągu niespełna 3 lat stała się właścicielem i zarządcą 6 retail parków zlokalizowanych różnych zakątkach Polski.

Oprócz typowych inicjatyw przypisanych do zarządzania aktywami, Newbridge zapewnia ich zgodność z określonymi standardami marki tj. aktywa stanowią integralną część lokalnej społeczności, oferują przyjazne dla rodzin środowisko, regularne wydarzenia społecznościowe w ścisłej współpracy z lokalnymi władzami i grupami interesów, a także mieszankę najemców, dostosowaną do codziennych potrzeb zakupowych mieszkańców.

Więcej na blogu: www.monikaciesielska.com