Rss

IMSA Search w Top 30 Global Executive Search Providers

Data publikacji: 3 czerwca 2019
IMSA Search w Top 30 Global Executive Search Providers IMSA Search Global Partners, międzynarodowa sieć założona w Szwajcarii ponad 25 lat temu, została uznana za jedną z czołowych firm zajmujących się rekrutacją kadry kierowniczej wyższego szczebla na świecie. „Każde z naszych rozwiązań jest wzbogacone różnorodnością kulturową naszych partnerów. To podstawa naszego sukcesu. ”- mówi Monika Ciesielska, prezes IMSA Search, komentując debiut w rankingu Global 30 opublikowanym przez Hunt Scanlon.


Spotykamy się w biurze IMSA Poland (Carpenter Consulting) w centrum Warszawy, w biurze ze spektakularnym widokiem na tętniącą życiem stolicę Europy. Wiadomość o sukcesie została opublikowana zaledwie chwilę wcześniej. Monika Ciesielska prowadzi polski oddział IMSA Search Global Partners, międzynarodowej firmy executive search. Zajmuje również stanowisko prezesa IMSA Search, ​odpowiadając za globalne operacje firmy.

IMSA Search: Dwa lata temu, po mianowaniu na stanowisko prezesa IMSA Search Global Partners Network, założyliście, że IMSA Search potrzebuje co najmniej trzy lata, aby znaleźć się wśród 30 najlepszych globalnych firm executive search w raporcie Hunt Scanlon. IMSA Search osiągnęła ten cel w ciągu 1,5 roku. Jak się czujesz?

Monika Ciesielska: Szczęśliwa i dumna. To zdumiewające osiągnięcie dla wszystkich moich kolegów z całego świata i nagroda za cały wysiłek włożony w budowanie nowego wizerunku IMSA Search jako firmy, w ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy. Nasza praca nie jest jeszcze zakończona. Nadal szukamy narzędzi i rozwiązań, które przeniosą naszą firmę na wyższy poziom, dodając wartość naszej głównej usłudze, czyli executive search. Naszym celem jest zaspokojenie nawet najbardziej wrażliwych potrzeb rekrutacyjnych naszych klientów na stanowiskach na poziomie średnim i wyższym.

Odwołujesz się do IMSA Search jako firmy, a nie do stowarzyszenia. Czy możesz mi wytłumaczyć dlaczego?


Wszystko sprowadza się do celów strategicznych, które uzgodniliśmy 1,5 roku temu. Myśleliśmy o sobie jako o stowarzyszeniu i tak też funkcjonowaliśmy. ​Dwa razy w roku odbywaliśmy fantastyczne spotkania i kilka razy w miesiącu wymienialiśmy się mailami. To wszystko. W chwili tworzenia strategii uderzyło nas, że bycie stowarzyszeniem nie wystarcza. Musieliśmy ​mentalnie stać się firmą, nawet jeśli nasze biura są rozmieszczone na pięciu kontynentach. Chcieliśmy dzielić się więcej informacjami, wymieniać wiedzę i komunikować się ze sobą codziennie, tak jak w tradycyjnych firmach. Tak też zrobiliśmy. Zbudowaliśmy wewnętrzne kanały komunikacji i zaczęliśmy postrzegać naszą rolę jako członków IMSA Search w inny sposób. Wierzę, że zmiana perspektywy była dla nas kluczowa. Kiedy to osiągnęliśmy, pozostałe procesy tworzyły się niemal naturalnie.

Pełny wywiad z Moniką Ciesielską, Prezesem IMSA Search jest dostępny TUTAJ.​